Klantenservice

Klantenservice

Veelgestelde vragen : 

Hoelang heb ik garantie op mijn aankoop? 

Dit is verschillend per categorie. Op kleding of servies en dergelijke zit geen garantie. U krijgt garantie op : 

  • Keukenapparatuur en dergelijke die wij werkend verkopen. 

  • Electronica en geluidsapparatuur die wij werkend verkopen. 

  • Witgoed en dit verkopen wij altijd met minimaal 3 maanden garantie. 

Indien u iets koopt wat toch niet goed werkt dan krijgt u binnen 2 weken uw geld terug of een waardebon. 

Wat is de levertijd van mijn aankoop? 

Bij pakketten tot 10kg (brievenbus en pakketpost) leveren wij binnen 3 werkdagen. (Maandag besteld is uiterlijk woensdag in huis). Bij bestellingen op vrijdag en zaterdag vindt de levering op dinsdag plaats. Bij grotere bestellingen wordt er persoonlijk met u een afspraak gemaakt en dit kan dus variëren. 

 

Ik ben niet tevreden met wat ik gekocht heb, waar kan ik terecht? 

Onderaan deze pagina kunt u het klachtenformulier vinden. Als u hier uw contactgegevens en uw klacht invult dan nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Per situatie kan het verschillen wat wij doen om u tegemoet te komen. Kleding kunnen wij bijvoorbeeld niet retour nemen maar een magnetron die onverhoopt niet werkt wel. Vul daarom altijd even het klachtenformulier in. 

Hoe bestel of retourneer ik iets? 

Via onze webshop kunt u gemakkelijk bestellen en betalen via Ideal. Voor het terugsturen vragen wij u om ons klachtenformulier in te vullen. Zo weten we allebei wat er aan de hand is. 

Waar kan ik vragen of u iets in huis heeft wat ik zoek? 

Hieronder kunt u het “ik zoek” formulier vinden. Zodra u deze invult nemen wij dezelfde werkdag nog contact op om te kijken of wij het hebben. Wel zo makkelijk natuurlijk! 

 
 
   

0

Je winkelwagen